Branding Myths
Podujatie Bratislava
Branding Myths #Solved
Prečo je naozaj potrebné budovať značku?
Na prednáške budeme diskutovať o nasledujúcich mýtoch:
• Mýtus o (ne)potrebnosti množstva komunikácie
• Mýtus o tom, že kreativita nahradí mediálne výdavky
• Mýtus o potrebe lojality
• Mýtus o potrebe budovania lovebrands
• Mýtus o potrebe vytvárania rôznych kampaní (taktické, produktové a brandové)
Povieme si, prečo budovanie značky nie je len o kreativite, ale najmä o kvalitnom prevedení týchto 5 krokov: Analýza, Brand DNA, Employer branding, Brand strategy, Exekúcia.
To všetko si ukážeme na reálnych, úspešných príkladoch.
Naším hosťom bude Daniel Bradáč, expert na budovanie značiek a marketing. Daniel má dlhoročné skúsenosti z oblasti marketingu a brandingu najmä z 11-ročného pôsobenia v spoločnosti Orange Slovensko na pozícii Managing & Communication Director, ale aj ďalšej práce pre značky Funfón, OVB, RTVS či Dôvera v pozícii marketingového riaditeľa.
Momentálne v rámci svojej vlastnej spoločnosti Generations pracuje na budovaní značiek ako Tatra Mountains Resort, Zlatokov, OVB, Cofidis a mnohých ďalších.
Tešíme sa na Vás 23.11.2018 o 18.00 v HubHub!
Prednáška bude v slovenskom jazyku.
..............................................................
Why is it important to build a brand?
During this talk, we will discuss the following truths & myths:
• Myth about why it´s (un)necessary to have a vast amount of communication
• Myth about creativity replacing media expenses
• Myth about the need for loyalty
• Myth about the necessity of building lovebrands
• Myth about the need to create diverse campaigns (strategic, product & brand campaigns)
We will discuss why brand building is not only about creativity, but mainly about carrying out the following 5 steps: Analysis, Brand DNA, Employer branding, Brand strategy and Execution.
The speaker will be Daniel Bradac, who has extensive experience in branding and marketing from his 11-year career at Orange Slovensko as Managing & Communication Director and from other roles in RTVS, Dovera and OVB. With his own company Generations, he has worked on building brands such as Tatra Mountain Resorts, Zlatokov, OVB, Cofidis and many others.
See you on November 23rd at 6pm in HubHub!
The event is in Slovak language.
Miesto konania podujatia: HubHub, Mlynské Nivy 12, Bratislava
Vstupenky: https://www.eventbrite.co.uk/e/solved-pravdy-a-myty-o-budovani-znaciek-tickets-39685362989
Dátum začiatku podujatia: 23. Novembra 2017 18:00
Dátum ukončenia podujatia: 23. Novembra 2017 20:00
Pravdepodobné súradnice: 48.1465N 17.1235E
Prípadné zmeny si preverte na webe podujatia Branding Myths #Solved